طراحی فعالیت ها بر مبنای هوش های چندگانه و مهارت های تفکر . طراحی پروژه علمی - آموزشی با محوریت درس علوم و تلفیق با سایر دروس . آشنایی و درگیری بچه ها با موضوعات آب ، خاک ، گیاهان ، حیوانات و انسان . در موضوع پروژه جهت طی مسیر « شناخت از محیط اطراف تا شناخت خود » . توجه به هنر و خلاقیت به عنوان عنصر کلیدی در شکل دهی هوش تجسمی و تخیلی .
ویژگی های پایه پیش دبستانی
بررسی مدل آموزش در مدرسه جوادالائمه (ع) یزد شناسایی و پرورش تمام هوش های بشری و کلیه ترکیبات آن ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.ما انسان ها همگی با بکدیگر تفاوت داریم.به این علت که همگی از ترکیب هوش های متفاوتی برخورداریم.به اعتقاد من،تشخیص این امر موجب می شود تا با مشکلات زندگی، برخورد مناسب تری داشته باشیم.
مدل آموزش در مدسه حضرت جوادالائمه (ع)
مجتمع آموزشی حضرت جوادالائمه(ع) با تکیه بر تجربه موسسین ، مدیران و معلمین فرهیخته اش تلاش می کند محیطی را شکل دهد که امکان رشد همه جانبه دانش آموزان در آن میسر شوود.آنچه در نگاه کلی مدرسه پررنگ است،طراحی فضایی برای تربیت مذهبی در کنار به کارگیری شیوه های نوین و اثر بخش آموزشی خواهد بود.
فعالیت های آموزشی و پرورشی
افتخاری دیگر در دبستان دخترانه حضرت جوادالائمه (ع) دوره اول،کسب رتبه برتر کشوری انجمن اولیا و مربیان در سال تحصیلی 400-99 ،با تشکر از همراهی اعضای محترم انجمن و آرزوی موفقیت در سال تحصیلی جدید
کادر آموزشی
کادر اجرایی
کلاس ها
دانش آموزان
فضیلت مدرسه ما در دانش بسیار نیست بلکه در ایجاد شوق و شور یادگیری ، بازی محوری و مهارت محوری است .این روزها همه ما پدران و مادران نگران تربیت فرزندان خود هستیم و نیک می دانیم در دوران کودکی فرصت هایی برای رشد همه جانبه بچه ها فراهم است که در سنین دیگر یافت نمی شود و البته تهدیدهایی هم سلامت روانی و اخلاقی بچه ها را هدف گرفته است که نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت.مجتمع آموزشی حضرت جوادالائمه(ع) با تکیه بر تجربه موسسین ، مدیران و معلمین فرهیخته اش تلاش می کند محیطی را شکل دهد که امکان رشد همه جانبه دانش آموزان در آن میسر شوود.آنچه در نگاه کلی مدرسه پررنگ است،طراحی فضایی برای تربیت مذهبی در کنار به کارگیری شیوه های نوین و اثر بخش آموزشی خواهد بود.به همین دلیل در برنامه ریزی ها ، طراحی فضاها و انتخاب دانش آموزان و ... به این موارد توجه کافی می شود.ما به دنبال مدرسه ای هستیم که همه افراد آن اعم از دانش آموزان و معلمان و کارکنان برای حضور در آن با انگیزه و پرنشاط ، موثر و کارآمد باشند.مدرسه ای که به نیازهای متنوع افراد توجه کند، تفاوت های بچه ها را باور داشته باشد و به کمک آن ها به سمت رشد و تعالی حرکت کند.